Vše o půjčce

1) Kde a kdy si mohu zboží vyzvednout?
Půjčení i vrácení zboží probíhá na adrese prodejny: Plzeňská 435/338, Praha-Řepy. Vybavení si můžete vyzvednout vždy již den před začátkem Vaší rezervace a vrátit opět den po ukončení rezervace. To znamená, že si rezervujete pouze ty dny, kdy budete vybavení využívat. A od nás máte zdarma 1 den před a 1 den po na vyzvednutí a vrácení.

2) Jaká je otevírací doba?
Otevírací doba půjčovny se neliší od otevírací doby prodejny.
pondělí–úterý: zavřeno
středa–pátek: 11:00–18:00
sobota–neděle: 11:00–17:00

3) Platí se při půjčce i záloha?
Ano, máme nastavenou jednotnou zálohu 2 000 Kč na jakékoliv vybavení. Zálohu preferujeme v hotovosti.

4) Kdy se hradí půjčovné?
Půjčovné se vždy platí při vyzvednutí vybavení. Není tedy nutné platit předem při vytvoření rezervaci. Platí se až v prodejně hotově nebo kartou.

5) Mohu platit kartou?
Ano, platební karty příjímáme, avšak zálohu 2 000 Kč Vás poprosíme v hotovosti, pokud to bude možné.

6) Seřídíte mi vázání?
Vázání Vám rádi „tabulkově” seřídíme na počkání zdarma. Nemůžeme Vám však poskytnout potvrzení o seřízení. Pokud potvrzení o seřízení potřebujete, můžete se zastavit naproti v Happy Sportu, kde seřízení provádějí na stroji za 249 Kč (na počkání).

7) Nejde mi přidat celosezónní půjčku celého setu nebo pouze bot, co mám dělat?
Systém aktuálně opravdu neumožňuje přidat celý set, nebo pouze boty na celou sezónu. Stále na nastavení pracujeme. Rádi Vám však vše půjčíme. V případě celého setu si prosím zarezervujte alespoň lyže, boty a hole doladíme poté v prodejně a smlouvu upravíme. U bot si zkuste vytvořit rezervaci na náhodný termín a do poznámky nám napište, že máte zájem o pronájem na celou zimu.